Aankomst in Nederland - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu Aankomst in Nederland - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu

Aankomst in Nederland

Door: wielwijshoff

Blijf op de hoogte en volg Wiel

25 Juli 2010 | Nieuw Caledonië, Koné

7:30uur Eindelijk geland in Heathrow. Tussenstop in Sydney en Bangkok was resp. 1,5uur en 45min. In Sydney nog een 2 hoeden gekocht. Tevens gekeken of de Zonnenbrand van het merk Austalian Gold op het vliegveld te krijgen was. Dit op speciaal verzoek van Werner. Maar helaas op de hele luchthaven niet te vinden. De Prada kun je beter bij douglass kopen. Die is daar goedkoper. In het vliegtuig nog een kado voor Maaike gekocht die as 6 Augustus jarig is. Ik heb bijna niets geslapen omdat de boeing 747 behoorlijk luchtgeruis had, dus ik heb een beetje hoofdpijn nu. Dit in tegenstelling van de Boeing A380 op de heenreis. Om 8:30uur plaatselijke tijd vertrekt het vliegtuig naar Amsterdam alwaar de verwzhting is dat ik 10:45uur zal landen. Daarna naar huis en eerst een lekkere douche nemen.

19:00uur Vanochtend met een half uur vertraging in Amsterdam geland.Bleek dat mn koffer nog in Heathrow stond. Het koffer zou met de volgende vlucht van British Airways, rond 14:00uur, in Amsterdam aankomen. Ik kon wachten of laten opsturen.Het opsturen zou geen garantie zijn dat mn koffer nog deze week zou worden afgeleverd. En omdat we as vrijdag naar Porlezza op vakantie gaan had ik maar besloten te wachten. Samen met Carla even in een restaurantje koffiwe gaan drinken en een muffin gegeten. Daarna nog wat rondgelopen en daarna met het rapport dat wordt opgemaakt en je paspoort ben ik om 14:10uur bij Aankomsthal 2, deur 16, opnieuw de douane doorgegaan om weer in de hal te belanden waar de baggage aankomt.
De verwachting was dat op Band 4 waar de baggage van BA434 zou aankomen, de baggage om 14:39uur zou worden beladen. Uiteindelijk beland mn koffer om 14:55uur op de band. Nu nog even terug naar het loket om te laten weten dat mn koffer terecht is.
De parkeer kosten waren opgelopen naar 20euro. Nu lekker naar huis en genieten van de rest van de Zondag!.