Zondag (Derde Weekend) - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu Zondag (Derde Weekend) - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu

Zondag (Derde Weekend)

Door: wielwijshoff

Blijf op de hoogte en volg Wiel

18 Juli 2010 | Nieuw Caledonië, Koné

15:00uur Gisteren werden we op tijd opgehaald door Guillaume. Thuis aangekomen waren wij de eerste. In de loop van de middag arriveerden de vrienden druppels gewijs. Een gemeleerd gezelschap. 6 vrouwen en 8 mannen, waarvan 2 mannen getrouwd zijn (met elkaar). We hebben de hele avond buiten onder het afdak op de grond gezeten. Lekker gegeten en gekletst. Moet zeggen dat ik me soms wel een beeje verloren voelde maar dat had met de taal te maken. De meeste waren fransen en spraken heel gebrekkig engels. Het homo stel waren brazilianen. En er was ook een duitser, Gunter, waarmee ik af en toe lekker in het duits mee kon praten. Al met al wel een geslaagde avond. Om 1:uur ben ik gaan slapen maar een aantal zijn nog door gegaan.

S'morgens vroeg lekker met zn allen buiten ontbeten en wat rond gebanjerd en s'middags naar het strand in Koné. Daar hebben we met zn allen geluncht en om 15:00uur heeft Guillaume mij en Xavier weer terug gebracht naar het kamp van Vanouto.

Foto's zijn geplaatst op http://wielwijshoff.picturepush.com/album/109491

• 18 Juli 2010 - 18:38

Tonia:

nog eventjes geduld nog ....want het busje komt zo whhahahah en dan mag jij weer terug in de beschaafde wereld (lol) en dan mag je lullen zo veel als je wilt ...maar wel nederlands ...geen buitenlanders in mijn huis whahahhhaha ..ach neefje je moet maar zo denken je hebt weer een enorme ervaring op gedaan ..en misschien ga je daar door ik meer dingen waarderen en dat het niet altijd maar uit werken, sporten en stappen bestaat ...maar het samen zijn met die gene waar je van houdt .. mis je ( dus niet ) whahahhah tot gauw probeer je op de voet te volgen ..en als het kan ook zoveel mogelijk te reageren op je verslagen ..zodat jij je niet helemaal remi voelt (lol) doeeeeeeeeeeeeeei