13e Werk (feest) dag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu 13e Werk (feest) dag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu

13e Werk (feest) dag

Door: wielwijshoff

Blijf op de hoogte en volg Wiel

14 Juli 2010 | Nieuw Caledonië, Koné

9:00uur Zo vandaag even iets langer kunnen blijven liggen. 14 Juli is een feestdag in NC. Dus eerst even met Carla op skype. Om 8:45uur nemen we afscheid want ik wil nog even ontbijten. Ik sluit de deur en Xavier staat ook al voor me. Aangekomen bij de zaal blijken ze vandaag helemaal geen weekend dienst te hebben, zoals xavier zei. Dus onverrichterzake terug. Ik heb gelukkig voor deze situatie enkele bekertjes yoghurt in de koelkast gezet. Dus dan maar 2 van die eten als ontbijt.

12:00uur Zo nu ff lunchen en de laptop opbergen. Daarna worden we door Willis in VOH afgezet. KNS heeft vandaag een sportdag georganiseerd voor de medewerkers. Dus even kijken wat daar te doen is.

16:00uur We hebben een lift terug gekregen naar Vavouto. Het was een sportdag waar voornamelijk lokale mensen aan deel namen. De meeste mensen werken vandaag gewoon door. Het blijkt opndanks de kleinschaligheid een belangrijk evenement te zijn. Want voor ik het weet staat er een reporter va het nieuws van New Caledonië voor mn neus met een camera. Hij wil me interviewen. Zo gezegd zo gedaan. Algemeen verhaal. Of ik wist wat dit betekende en of ik ook wist welk belangrijk evenement vooraf was gegaan aan dit evenement. Hij doelde dus op het WK. Ik zal vanavond proberen het interview met mn iPhone vanaf de TV op te nemen. Daarna lekker genoten van het zonnetje. De spel evenementen waren summier. Ga nu eerst even navraag doen bij de makelaar van het huis achter de Pijlerstraat 2. Dit om eventel nog een extra stukje grond bij de achtertuin aan te kopen.

20:00uur Het NC nieuws zitten kijken op advies van de joournalist En nwat blijkt, ja hoor ik kom ook nog in beeld zeg. Heb met mn iPhone een opname proberen te maken van het nieuws. Ik hoop dat het een beetje gelukt is!.

00:00uur De reportage staat ook op de NC TV Site: http://info.francetelevisions.fr/video-info/player_html/index-fr.php?id-video=tvradio_nouvelle_caledonie_20100714_350k_150k_14072010124529_RFO&context=video

• 14 Juli 2010 - 07:57

Tonia:

heeeeeeeeeeeeey neefje ..
    zo te zien wordt je nog eens een beroemde tv personlijkheid ..whahahah straks ontdekt iemand jou en bied je een filmcontract aan hihihihi..

de groetjes uit limburg doeeeeeeeeeeei

• 15 Juli 2010 - 11:07

Megan:

je kijkt wel boos zeg! :P