18e Werkdag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu 18e Werkdag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu

18e Werkdag

Door: wielwijshoff

Blijf op de hoogte en volg Wiel

21 Juli 2010 | Nieuw Caledonië, Koné

06:00uur Opgestaan om 5 uur. Nog de laatste dingen ingepakt en gedoucht. Snel nog een ontbijtje gepakt hier op Base Vie. Zometeen de sleutel inleveren bij CIS.

10:30uur Zo ik zit achter mn bureau in Noumea. Vanochtend nog met Carla gesproken. Het is echt te gek voor woorden zeg. Hoort ze gisteravond dat haar oudste zoon naar Denemarken is vertrokken voor een week. Niemand die het in zn lege hoofd haald om even aan Carla door te geven. Ik snap het niet. Carla helemaal van streek. Ik beloof haar nog even via het Wifi netwerk aan de frontgate te bellen, omdat ik ondertussen in het busje zat. Blijkt daar de stroom weer eens te zijn uitgevallen. Straks maar weer eens bellen als ze wakker wordt/is.

De vlucht naar Noumea duurde 20 Minuutjes. (3.5uur met de auto). Nog het barrier rif gezien vanuit de lucht. en nog enkele fotos gemaakt op de grote luchthaven van Koné :).
Eindelijk het probleem verholpen van Renaud Cornaille dus ik kan weer wat geruster aan het werk.

14:00uur Kom ik er bij de lunsch achter dat Xavier alles geregeld heeft maar dat ik wel alles, hotel eten taxi enz nu ineens moet gaan voorschieten!!!. Ik heb al gezegd adat ik hier niet blij mee ben want daa heb ik niet op gerekend en ik heb geen credit card. Hij schrok behoorlijk. Maar goed ook, ik ga niet in eens een hoop geld voorschieten zoals eten en hotel en taxi voor drie dagen!.

• 23 Juli 2010 - 07:32

Monique:

Nog even en je bent weer thuis!!!!!!
    groetjes en knuffeltjes vanoet Zitterdj.