18e Werkdag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu 18e Werkdag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu

18e Werkdag

Door: wielwijshoff

Blijf op de hoogte en volg Wiel

21 Juli 2010 | Nieuw Caledonië, Koné

06:00uur Opgestaan om 5 uur. Nog de laatste dingen ingepakt en gedoucht. Snel nog een ontbijtje gepakt hier op Base Vie. Zometeen de sleutel inleveren bij CIS.

10:30uur Zo ik zit achter mn bureau in Noumea. Vanochtend nog met Carla gesproken. Het is echt te gek voor woorden zeg. Hoort ze gisteravond dat haar oudste zoon naar Denemarken is vertrokken voor een week. Niemand die het in zn lege hoofd haald om even aan Carla door te geven. Ik snap het niet. Carla helemaal van streek. Ik beloof haar nog even via het Wifi netwerk aan de frontgate te bellen, omdat ik ondertussen in het busje zat. Blijkt daar de stroom weer eens te zijn uitgevallen. Straks maar weer eens bellen als ze wakker wordt/is.

De vlucht naar Noumea duurde 20 Minuutjes. (3.5uur met de auto). Nog het barrier rif gezien vanuit de lucht. en nog enkele fotos gemaakt op de grote luchthaven van Koné :).
Eindelijk het probleem verholpen van Renaud Cornaille dus ik kan weer wat geruster aan het werk.

14:00uur Kom ik er bij de lunsch achter dat Xavier alles geregeld heeft maar dat ik wel alles, hotel eten taxi enz nu ineens moet gaan voorschieten!!!. Ik heb al gezegd adat ik hier niet blij mee ben want daa heb ik niet op gerekend en ik heb geen credit card. Hij schrok behoorlijk. Maar goed ook, ik ga niet in eens een hoop geld voorschieten zoals eten en hotel en taxi voor drie dagen!.

  • 23 Juli 2010 - 07:32

    Monique:

    Nog even en je bent weer thuis!!!!!!
    groetjes en knuffeltjes vanoet Zitterdj.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Caledonië, Koné

Koniambo Project

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2010

Aankomst in Nederland

24 Juli 2010

Terugreis naar Nederland

23 Juli 2010

20e en laatste werkdag

23 Juli 2010

19e Werkdag

21 Juli 2010

18e Werkdag
Wiel

Actief sinds 27 Juni 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 24544

Voorgaande reizen:

01 Juli 2013 - 01 Mei 2013

Wonen in Houston

25 Februari 2011 - 05 Maart 2011

Wintersport Les Menuires 2011

24 Juni 2010 - 26 Juli 2010

Koniambo Project

06 Oktober 2011 - 30 November -0001

Millenium Project

Landen bezocht: