15e Werkdag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu 15e Werkdag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu

15e Werkdag

Door: wielwijshoff

Blijf op de hoogte en volg Wiel

16 Juli 2010 | Nieuw Caledonië, Koné

11:00uur Gisteren is er niet veel gebeurt buiten het feit dat ik contact heb gehad met de gemeente heerlen ivm het eventueel aankopen van gemeente grond naast het huis.
De makelaar is onder druk gezet door Frank omdat we het idee hadden dat hij tijd aan het rekken was.

Vandaag eerst naar EPCM gegaan om Denise Cheval te helpen maar de internet verbindng naar Europa is zeeeer traag vandaag. Wel intussen met iemand van Contracts een afspraak gemaakt. Hij geeft morgen een housewarming party en ik ben uitgenodigd om te komen(hij komt me zelfs ophalen) en ik kan daar blijven slapen ook :).

Vanmiddag gaan we even naar het postkantoor in VOH om te kijken of mijn bril daar is aangekomen. Xavier had een brief gekregen die op 6 Juli in VOH is aangekomen en letterlijk 1 dag per kilometer nodig heeft gehad om bij hem te komen :(.

• 16 Juli 2010 - 08:20

Tonia:

zo heb jij weer even geluk ..lekker party bouwen en ook nog blijven craschen ..whahahhha heeft wel een voordeel krijg je wel een lekker ontbijt ..niet meer naar de kantine als je opstaat ..en maar goed dat het 1 km per dag was had net zo goed ook per week een 1 km onderweg zijn maar goed ik ga weer stoppen ...geniet maar lekker van de party en tot gauw maar weer ...

groetjes ....

• 17 Juli 2010 - 13:55

Monique:

goed zo, laat jullie je maar niet kisten door die makelaar. Maar hoe zit dat dan nu met die buurman bij jullie achter? Die verkocht toch ook zijn huis met tuin, en volgens ons had je daar een stukje grond van nodig om een achteruitgang te kunnen maken?,toch? of zitten wij nu verkeerd te denken? Het stuk grond náást het huis zal idd van de Gemeente zijn.

Bofkont, weer feestvieren, nou nou, je hebt het maar goed. In elk geval geniet ervan.

Groetjes van Ons oet Zitterdj