20e en laatste werkdag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu 20e en laatste werkdag - Reisverslag uit Koné, Nieuw Caledonië van Wiel Wijshoff - WaarBenJij.nu

20e en laatste werkdag

Door: wielwijshoff

Blijf op de hoogte en volg Wiel

23 Juli 2010 | Nieuw Caledonië, Koné

6:30uur Zo de laatste werkdag is aangebroken en na het douchen Carla gebeld. Maaike was lekker bij haar op bezoek. Fijn dat ze haar moeder regelmatig opzoekt.

18:00uur Vandaag de laatste loodjes. Alle zaken afgehandeld en een laatste vergadering belegd met Aymeric. Bertrand gemeld dat ik gisteren in een nakamal was geweest dus hi jwas meteen enthousiast. Hij zegt ïk ga gemiddeld 2x per week, en ik heb nog 2 zakjes in de auto liggen. En als je wil mag je ze hebben". Dus ook nog wat spul mee om het thuis front te laten meegenieten.
S'míddags kwam Laurence even langs met een petje, t-shirt en pen van de personeels vereniging van KNS. Als aandenken en dat ik maar snel terug mag komen. Echt alle mensen die ik hier heb ontmoet zijn heel aardig en begaan met elkaar.
Om 19:00uur ben ik met Xavier naar het panoramique restaurant gegaan o pde 19e verdieping. Ik moet zeggen het was wel prijzig., maar goed ik hef het niet te betalen :). Maar het was wel heerlijk eten.